2/14/2009

冰火天雷電--Sky Thunder



冰火天雷電﹣﹣﹣冰火(佢有兩架機可選,一是冰系,一是火系)天(Sky)雷電(Thunder)

Sky Thunder 原價最高US$4.99,最近都要US$1.99,現在由13/2開始免費3日,下載快手。

又一超難射擊遊戲,子彈快又多,敵人又快,但好在自己的爆彈也多,而且遊戲中經常得到,可以好「豪」咁用。(打左成晚,最多都係去到第三版咋,好難)

打BOSS時子彈多到有D過份

Features:
- 2 type aircraft
- 6 stages<﹣﹣﹣(原來我都打左半了,不過相信要打爆,有難度)
- 3 difficulty modes
- Sound support(on and off)
- Vibration support(on and off)
- Accelerometer support(on and off)
- Score board

(不過,成24.3 MB先得個6版,又似乎大左小小)

DEMO


下載位置
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=297651103&mt=8