9/10/2009

劫難重重的iTunes9+Iphone 3.1升級


iTunes9+Iphone 3.1升級了,我當然是即時更新,誰知卻是劫難重重,
9.9.9尼晚,都好多人等睇新野架啦,等左新野就更係上啦...

一早,即時下載Iphone 3.1 (嘩,使唔使呀,又2xx mb咁大呀,好~我等你,怨念Lv 1)
下載好,更係升Iphone 3.1 (好~我又等你,怨念升級Lv 2)
同時,又走去下載iTunes9  (嘩,使唔使呀,又8x mb,好~我又又等你,怨念Lv 3)

Iphone 出事,炒左,又要再回復加升級  (好~我又又又等你,怨念Lv 4)
我好懷疑升級炒是因iTunes8升Iphone 3.1   (早知升左iTunes9 先啦)

好回復加升級完成,再升iTunes9   (好~我又又又又等你,怨念升至極限Lv 5)

終於iTunes9+Iphone 3.1升級完成,頭尾足足三個鐘撞鬼,
一試用之下,Iphone 方面反而無咩驚喜,iTunes9快左,同步都快左,Iphone App排密左,一頁睇成五十幾個,方便刪除,最後試到去可整理 iPhone App,排頁數,然後再上傳同步,,選擇同步App有icon......

去到尼一刻,所有怨念一掃而空....南無阿彌陀佛

後記:
如大家是外國acc,一定要試iTunes U,內有非常多之免費學習錄音課程或影片課程、講座、語言課程、 podcast可下載,簡直是隨身學習機.