4/18/2010

舊iphone拍片救星--Qik Video Camera Pro for any iPhone

其實,用舊iphone來拍片已不是新野,即使係非法版及合法版都出左好多耐同好多啦,我亦試用了多隻合法免費版,其效果都非常之強差人意(勁卡,卡都1秒得5-6幅左右,簡直不能用),以致我一直都無用人亦無介紹啦)。今次Qik Video Camera Pro相信可能係舊iphone拍片極限質素的軟件了。

Qik Video Camera Pro for any iPhone--原價US$1.99,現只限本週未前免費。

(老實,舊iphone拍出咁既質素,1.99都抵比,不過係得我免費黨黨員,有便宜仲使洗頸?)

 
軟件本身還包含拍片時加入的特效
拍完片後還可以直接上傳至 Facebook, Twitter, SMS, .....



或是以WIFI進入網絡,再用瀏覽器輸入ip,經由瀏覽器把拍了的影片傳回電腦。

其他功能還包括:
•平滑變焦和亮度控制,音頻增益控制
•輸出影片到phone's gallery (自動導出選項中設置)
•通過本地無線上網下載視頻
•待機模式 - 節省你的電池
•音頻監控錄影,停止和暫停按鈕
•景觀記錄
•新的3GS的用戶:上傳影片由本機記錄(Facebook,Twitter的,SMS,Qik!)

謎之聲:我耐無出場,唔好迫我插你,講左咁耐,有幾極限質素先?

好了講到質素,相信公認舊iphone拍片最好質素,都是非法版下載的某個軟件啦,能拍出384 X 288,每秒12格而Qik Video Camera Pro,則能拍出384 X 288,每秒10格。算係非常之唔錯架啦,當然如果你係用緊3GS,就本身個拍片已比尼個高啦。
 (試左條簡單片:http://qik.com/video/382A950650F945C780EA3959EBC61A5C
感覺係電腦睇原片質素會比上載版本更好,大家自己拍拍試下質素啦。


下載位置
 http://itunes.apple.com/hk/app/qik-video-camera-pro-for-any/id366276301?mt=8