10/24/2008

要贏人,先要贏自己,撞磚GAME--Space Buster



首先大家會很奇怪,為什麼今次這麼懶,除便介紹隻撞磚GAME就算?沒有時間?定係懶尼?

我可以講比大家知,係沒有時間,但沒有時間就正正是因為尼隻Space Buster,你可能會說撞磚GAME來來去去都係個D姐。。。

等我講下點解打尼隻野打左咁多時間啦﹣
首先,尼隻GAME 本來是要付費 us$0.99
(介紹得而家更係免費啦,作者講係 free for a limited time,咪執輸啦

原來佢都有D來頭架:
“One of the better ones” - fingergaming.com
“The best [App Store bricks buster] game playing experience” - toucharcade.com

遊戲畫面如上圖,不過不失啦(撞磚GAME係咁上下啦)
音效,不過不失啦(撞磚GAME係咁上下啦)
操控,不過不失啦(撞磚GAME係咁上下啦)

問題是出現係。。。。。。難度
平常以一隻免費遊戲來說,給你1﹣2版你試玩已經好了,給你10﹣20版你試玩直程是大慈善家啦,今次Space Buster免費期中是足本比你玩100版
要打100版撞磚已是一個難,先看下圖:

遊戲當中經常有些道具幫助已是家常便飯,當中有個道具能令你把珠子變成4粒,有些令你加速,上圖正正是吃了3個珠子變成4粒及1個加速,畫面中有12粒珠子高速移動。。。好難

打了45分鐘,憑基本的幾粒珠子外加獎勵珠子,已經打到去三十多版,
(筆者我尼幾十年打機經驗不是白打的)
珠子輸光了,回到遊戲首頁,回顧一下其他版數,還可再選擇已經打過的版面。。。不經不覺又打多十版
(心想太好了,那怕你100版,多粒珠子高速移動,我食飽飯再打爆你)

﹣﹣﹣﹣﹣﹣食飯中﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

回來,再開遊戲。。。天呀!!!什麼?你竟然要我由第一版打??
那我剛剛用了1小時多打的四十版去了那裡????(超氣結中)

再經測試,不知何故,個SAVE功能時得時唔得,RESTART 左部IPHONE,又可continue了,但個我四十版,當然是死左啦。。。

總結,100版撞磚﹣﹣,多粒珠子高速移動﹣﹣,不能存檔﹣﹣
要贏人,先要贏自己,我就一次過不停打爆晒你100版
(及後,因筆者我受到40版存檔不能嘅打擊下,今次連20版也過不了)

如你自問要贏人,先要贏自己並對超高難度遊戲有興趣,這絕對是不二之選