3/06/2009

超級智囊--Super MasterMind Lite


Mastermind係咩?係1970年由通訊專家 Mordecai Meirowitz所發明的雙人解碼棋(佢應該發左好耐了)
想信要年過30的朋友一定知道,當年真係紅極一時的。



(當年我都有尼套架,好鬼懷念!)

今次尼個軟件,不論介面,外觀,規則(10次估不中為輸)都與原裝MasterMind 99.9%相同,但作者又好似不是原作者,抄到咁足怕唔怕架?

題外話:
原來MasterMind都有方程式,可以有系統地,不多於6次就能估中。
有興趣可參考一下
http://en.wikipedia.org/wiki/Mastermind_(board_game)

Lite版都係免費,只能玩1970年版本,即只有好像只有4粒,並沒有難度選擇而已

下載位置
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=306657741&mt=8