10/15/2009

萬國翻譯機--Igoshi


一般旅行應用會話翻譯,頂多兩文三語已經係極限,咩話?你去左夏灣拿,唔識講?你又上左新彊又唔識講?點算?

Igoshi--原價US$0.99,現免費下載

正所謂「一字勝萬金,但有圖好過睇寫真」,只要用圖片表示,話知你新畿內亞定阿特蘭提斯,我都可以通行無阻。




比如要去買張車票,選擇交通系,選出車原圖,再選張數,一比個售票員姐姐就即明。
而且範圍都幾廣住宿,交通,通訊,醫療,日常生活,兒童,素食和露營都有,總有一個合用吧。

要彈,都有架!
圖又唔係多,又唔係大,開啟實在是慢,而且去得旅行竟然無夜店,卡拉OK,按摩之類,作者要改進一下吧。(作者你可以成機去晒夜店,卡拉OK,按摩之類作資料搜集了)

下載位置
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=323677270&mt=8