11/04/2009

超流暢-殲滅之戰--Eliminate Pro


又有筍野,第一身超流暢射擊-殲滅之戰,經3G 或 Wi-Fi聯機對打~爽,除聯機對打外,還貼心地附上單機離線版,即使一支公(Ipod Touch)都不愁寂寞。

Eliminate Pro--暫時完全免費


除了打到有成續,有credits到手,可以買裝備買武器外,又可升級裝備武器,叫得聯機遊戲,更係可以Add朋友對打啦。

咁你會問,作者不停出新地圖,又唔收錢食咩尼?
好像秘密是在Power Cell中,打幾場戰事,或多或小都會有損傷,而EN補充是需時,即你損傷嚴重而又補唔切,是不能再參加戰事的,因此出現了Power Cell,經由iTunes付真錢去買Power Cell,再用來即時補充EN,(不過作者都算有本心啦,即使你不付一毛,有耐心等,還是可玩的)

去片,睇片都已經覺得正


下載位置
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=318760264&mt=8


==================================================
後記:
多謝網友Dan資料
冇Energy都可以參戰唔駛比錢買Power Cell
分別只係冇Energy咁玩係拎唔到Credits
等4個鐘自動叉電完可以夠玩到3鋪