3/01/2011

等到頸長~終於出左啦~IPhone 4 狂玩極樂包

不要誤會,不是IPad2 出了(我都在等待中)

而是小弟有份寫的"IPhone 4 Playful Pack 狂玩極樂包"一書正式出版了,應該2/3會在各大 便利店PAGE ONE 有售。



話說尼個本來是因為太冗而除手東寫下西寫下的“冗員研究所”,慢慢因狂玩iphone而變成整個都是講iphone的卜,本來讀者只是朋友中的小貓三四隻,慢慢地亦多了起來。

一日,in-pubs的編輯給了我一個電郵,因看了這個卜而找我,說有本關於Iphone 遊戲的書要出,詢問我能否為他們寫內容。

(心想:咪扮野啦,尼個卜寫野咁粗鄙,出書會唔會列為三級架,保藥黨類既騙局咋話?呃我唔到既。。。。)

點知~~~人地當然係正當商人,真係出左書架。

尼本書出到,我100﹪肯定那位in-pubs的編輯一定短左幾年命,有睇開的寫野既人都知,我慣左"我手寫我口",加上同音字/錯別字(平常都有網友提點我寫錯字啦),編輯肯定改到天光。。。。編輯們辛苦你了~

雖則我好主張免費黨,不過既然出得書去賣,即係始終都要有售價啦,
大家就「豪」佢一次吧,支持一下吧。