4/09/2010

睇住JB黎打-- iPhone OS 4.0

我識位網友佢JB左,成日都係講,iphone因為無尼樣無個樣我先j咋,絕對絕對唔係玩反版架,點會慳個幾蚊xxyyzz...好啦,今次iPhone OS 4.0出左,真係睇住JB黎打,相信都尼次都真係絕對無理由去j啦掛.

多工操作<---真係好啦(不過只有 iPhone 3GS 及 iPod Touch 3G可用,咁我尼d窮苦人家點算?)
軟體分類功能<---明睇住JB黎打
支援倉頡 及 五筆劃<---明睇住JB黎打(相信除左iaccess作者之外,好多華人都會歡呼)
強化郵件功能<---好似幾雞肋
iBooks<---明係為ipad開路啦
遊戲中心<---明係賺錢野啦
軟體廣告<---明係賺錢野啦


不過說到尾,又係個句,朋友,以上功能點睇都應該係兩年以已經要比我啦...扣起左兩年先比我,仲要我歡呼叫好???

-------------- 後記-------------
昨日係macitizen 試左iPhone OS 4.0個倉頡輸入,我唔識倉頡就實慢啦,用變種倉頡當速成咁用(當我不介意係中間打多個"重"),都係麻麻,即如輸入, "女重弓",未必是你想要我字,可能是"女重重重弓",煩死,反而順碼打佢侯選字更易打中想要的字....