7/07/2009

實玩iphone 3GS一陣,換來是有點......

昨晚「大蘋果眾 MACitizen 第 94 次聚會」,會長好勁,班到部iphone 3GS。
當晚人頭湧湧,亦正因如此,令到我可把玩iphone 3GS既時間小左(都唔知想佢小人D好定多人好了),雖然時間小,都爭取下時間盡量試。

(註:由於只有很少時間把玩,未必試清所有功能,見諒)

速度:一個字「快」,當晚試了4部機一齊開Settings,第一當然是iphone 3GS,跟著是IPod touch,iphone 3G,iphone 2G,開軟件可以用「」出黎去形容,介面轉換亦非常之順暢。

鏡頭:
300 萬像係MON睇不出分別,但佢既自動對焦、微距、自動白平衡就非常之好,尤其是自動對焦,一按對焦物件便自動對物件對,不過有小小感覺佢有DV般的拉近放遠去尋找焦點。

拍片:還可以啦,螢幕大,像素高(暫時最高VGA@30fps),係高速搖是有小小殘影,而且拍完「修剪」時,只能選片段中的一部份,不能中間某部入剪走再合併頭尾,即只能剪不能接。

電子羅盤:估不到神奇地好玩,即場搖佢轉佢,都係比真既指南針慢小小左右,配埋GOOGLE MAP,連埋個地圖一齊轉,簡直完美。(敝~無試最想試既google street view添)

熱力問題:當晚比我地成村人虐待佢成晚,都不是覺有熱的問題。

大小:大小重量外型,基本上攞上手都無咩分別,小心比人用3G換左部3GS
防水濺、油污機殼因實機有貼保護試唔到
語音操控:當晚人頭湧湧又噪,無試
HSDPA 7.2Mbps:由於會場是用WIFI,而且7.2Mbps亦要3支援,無試
電池用量:車~我玩得個一陣,我講電量長,你都唔好信啦。

實玩iphone 3GS後,換來是有一點點......失望
整體感覺是不俗,但是沒出乎意料的感覺,(會否因為咁而換機。。。我就有所保留了),當然考慮問題不只是iphone 3GS機本身如何,還有部舊iphone 3G機如何處理以及又要被3HK加監等問題才是真真正正要考慮的問題。