11/05/2008

Iphone 電影迷必備「香港電影放映表」--Enjoy


冗員蛇王去睇戲,直程係天經地義啦,但有時出外工作,地區又不熟,開場時間又套套戲間戲院都不同,去到才發現不是上映你心儀電影,又或是已經開了場,做了一半...就真是氣頂.

「香港電影放映表」--Enjoy
終於出場,佢包含左各上映中電影資料,圖片,場次,時間...等等,現在冗員蛇王去睇戲就再不會出現摸門釘情況了...冗員萬歲!!!
(就算唔係冗員,約下男女朋友睇戲,又唔知睇邊套,Enjoy絕對幫到手)


還附上電影簡介及圖片,係選擇電影時不用心大心細



Enjoy還會利用GPS定位找出最近你的戲院

當你選好電影及戲院之後,還可以選擇:
電郵給朋友(睇下一唔一齊去?)
地圖顯示(戲院遠唔遠架?)
致電戲院(xx戲院,重有無飛賣呀?)
功能非常之貼心!!抵讚

唯一要注意係,由於好多電影資料及圖片需要下載,要注意一下數據量

其實同類軟件已經一早在出現了,只是支援地區多限於國外,等待已久,終於有香港版,而且又是免費,唔支持都對唔住自己啦...咪執輸

下載位置:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=295613985&mt=8