4/24/2009

Iphone垃圾小船--Air Sail


拾起張紙折只小船~徐徐地放於水面靜~心閉目許個願~船兒匆匆飄遠~~
細路哥時都有機去下山溪玩下水,放下船仔,而家?連大溝渠都小見啦,用Iphone黎放下船仔先!

Air Sail--原價US$1.99,現在限時48小時免費,免費黨出動
(嗱,出文尼一刻,大家最少都仲有40小時可下載,係FANS都9成下載到免費啦)


雖說是放船仔,但其實遊戲本身都幾趕,一D都唔游閒,要係限時時內用口把船仔吹至終點。
(謎之聲:嘩~係大庭廣眾玩未好異相?)

作者有見及此,亦提供按螢幕加速的選項,而遊戲只有15版(以收費軟件來說,實在太小了),相反地,如果遊戲真是游閒地吓放船仔,欣賞下景物,我反而會更喜愛。

下載位置
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=309687371&mt=8