6/15/2009

參觀,睇景,買書,做善事--忠僕號2009


一次過做晒4樣野~正尼....
參觀忠僕號--於1914年建造,是一艘被健力士紀錄認可為現仍運作中的最老郵輪,也被稱為「世界最大的海上書坊」。該船計劃於2010年9月正式退役。(唔睇無得睇架啦)
睇維港景--上左船,不是平常可到的位置,在這位置影出維港,又別有一翻風味.
買平書--忠僕號號稱全球最大的海上書展,真係唔買都睇下啦(不過尼,你唔好用會展書展去比啦)
做善事--慈善團體賣左野更做善事啦.


相關網址
http://www.omhk.org/doulos/index.html

星期日到海運,排隊都ok好快,入場費$10,ok啦善事,上到船有d小遊戲比小朋友,父母可安心閃去買書(不過,話晒都係船,跌左落海未大鑊?)

如果係拍友,難得上到船真係大影特影

再行有個特價區,d書好平,但由於海上書展是國際性的,因此英文書居多,但出乎意料,小朋友讀物都唔小,特價區硬皮小朋友讀物都係3本$30(淨買紙都唔得啦),



再行入d係書展區啦,都幾人山人海架,又係英文書居多,種類都多,不過不是我喜好,另外亦有忠僕號紀念品出售,沿路都有幾個位有小玩意給你捐錢,話晒忠僕號1914年建造,你認為甲板上會有冷氣嗎,星期日已經熱啦,書展區又係甲板上,曬左幾個鐘,焗到令我產生幻覺以為坐緊”陳年熱狗”(舊巴士).再行相信應是整隻船最多收入的一個區”小食區”,
即時撲入去買左軟雪糕食,亦是我在船上唯一支出.....食完即刻下船去涼冷氣,


估唔到即使你係船上無買紀念品,落船時都有小小紀念品派返,連個$10入場費都有返d回報...