6/23/2009

有彈有讚的Iphone 3.0

上左Iphone 3.0都幾日了,今晚又去錄<大蘋果,新時代>,都係講Iphone 3.0使用感受,反正都寫了,更係Post埋出卜啦。

<<有讚>>
橫向鍵盤--都幾好用,對於粗指男性,好有用。

文字簡訊--文字sms可轉寄,而且可單獨刪除某個簡訊,(有家室而又有情人之人士福音)。

Spotlight搜尋功能--Spotlight太好用了,特別是在郵件、iPod音樂庫、筆記中搜尋。(之前版本找郵件是找死人的)

股票--易左顯示股票名稱,又可以橫向來放大圖表,也可以點任意位置來查看當時價格。(不過仍不是即時)

推播通知---這也是一個不錯的功能,當初還擔心會成為廣告溫床,有勁多廣告推播通知,原來是有得選擇off的,即時安心晒。

支援 youtube帳號---ok,方便左,起碼可同步返d書籤,不過仍未有入下載及高清,用iWoopie好過啦

Safari--功能提升執行加快,並可以自動填寫用戶名和密碼,最愛佢既開啟至下一頁,不用夾硬用bookmarklet去實現了。

自動登錄 Wi-Fi 網絡--登錄 Wi-Fi 時,加入Safari,利用了自動填寫功能實現自動登錄 Wi-Fi 網絡。


<<有彈>>
電量--感覺上真係用多左,而且都幾多.....。(後記: 係半日用50%電,雖然係所有野都全開,即係差爆未必挨到一日)

速度--開 App 快多,特別是game,部份如mms就好慢。


<<勁多餘>>
MMS多媒體簡訊--終於可用了,不過不是一般的慢,是好很慢,而且對於iphone而言絕對是無謂功能。

輕搖即可隨機播放--超多餘,sleep時不能用,一定要進入左ipod控制mode才可控制,入得ipod控制mode不如直按下一首啦。


<<咪扮野,跟本一早就應該比我架啦>>
立體聲藍牙--這個功能應該一早就比我架啦。而家是傷腦筋找隻完全支援IPHONE A2DP既 藍牙耳機, 不過我估蘋果9成9會出自家藍牙耳機,問題是等唔等到/忍唔忍到。(iPhone 2G忘記這個個功能吧)

語音記事--這個功能應該一早就比我架啦。

同步記事薄--這個功能應該一早就比我架啦。

Internet 共享--這個功能應該一早就比我架啦。其實大部分3G手機都有尼個功能架啦

剪下、複製、貼上、搖動還原--雖然真係好好,好感動,但這個功能應該一早就比我架啦。