6/17/2009

處男下海--MACitizen Podcast


(圖為今次錄音室內的寵物,好似叫「猫咪」,超肥,如果換成人的比例,相信名字應叫「韜韜」)
今次真係處男下海啦,半推半就咁就去左為MACitizen Podcast 大蘋果,新時代錄音,錄呀錄,錄到超晒時,今集都只係吹水講左WWDC既MACBOOK ,而IPHONE 3.0 ,Snow Leopard還未講,看來要錄多次了。

不過都好,有多D時間比我測試左IPHONE 3.0先,到時開咪插佢/讚佢都爽D啦。

咩話?你無聽過MACitizen Podcast / 大蘋果,新時代,嘩~你咁唔得喎,你唔捧會長都捧下我場啦。

用以下連結進入ITUNES內訂閱:
http://macitizen.com/go?podcast

或是在IPHONE 內的ITUNES,用MACitizen搜尋,再按訂閱即可


*註:利益伸報,本人收受左會長一杯凍檸茶的。