6/22/2009

一按免費上通麥記/星巴克/加州紅--Easy Wi-Fi



相信在香港用得Iphone都有好多人是3的客戶吧!你地有無善用自己既權益?
參考古文<有著數,3免費Wi-Fi上網,你應有權益!>,<3免費Wi-fi申請成功>其實我地係有免費WIFI無限可用的,需則對無限PLAN的我未必有好大用途,但對每月只有500MB的用家,實在是福音,而且免費WIFI地點都幾方便,最重要的是本來是要收費的,而在免費可用。

不過今次不是講尼個免費WIFI,(睇返兩篇古文啦)。今次是想講有了免費WIFI,但每次去到麥記/星巴克/加州紅/商場上網時,都要先進入網址,打入login name(即你的3HK電話號碼後加@3wifi.com),再入水蛇春咁長既password,仲要小心不要退出safari,否則又要再入,煩到發火。

Easy Wi-Fi --原價US$4.99,現在完全免費。(其實我是在上次14/10免費3日時下載了,來不及介紹已轉回收費,今次再度免費,機會難得。)

新手用聽個軟件都幾難,無咩頭緒,簡單講解下啦

首先要在連上Wi-Fi的情況下用y5zone去搜尋。(因3HK的Wi-Fi其實是租y5zone網絡的)


之後選Beenet y5zone,(在上幾個版本時我都是用Beenet y5zone的,新版多加了HGC WIFI,應該更適合,不過未有時間測試)


輸入login name(即你的3HK電話號碼後加@3wifi.com),再入水蛇春咁長既password

再進入Settings把自動連結設為ON


完成了,下次再到麥記/星巴克/加州紅/商場上網時,只要開啟一下Easy Wi-Fi,看圖中的WIFI連上了轉為綠色,即是已經登入了,跟著可以退出Easy Wi-Fi,是的,你沒有看錯,可以退出Easy Wi-Fi,再進入其他軟件仍保持連線,即是打要上網的遊戲也可以,要是y5zone能支援,打SKYPE也沒有問題(但相信佢唔會咁好死架啦)。
(3香港Wi-Fi無線上網熱點查詢)

非常好用實用軟件翻兜免費比你去下載,絕對沒有不要的理由

下載位置
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=288328989&mt=8