12/16/2009

初哥極速國畫大師--Asian Painting


前文介紹過《IPHONE水墨大師--Eastern Drawing Free》好玩又實用,不過,點都要有返咁上下繪畫功力先會有小小成果,初哥們,不~~~~怕~~~~,有《初哥極速國畫大師》包你一分鐘完成水墨國畫。

Asian Painting--原價US$0.99,現完全免費(12/10/2009 至 12/17/2009)

(因之前太忙,差D又走雞,好在係免費期完之前搶到好野。)





首先功具齊備,四款紙張可供選擇,個人最滿意就是水份的控制,非常之仔細,另外毛筆的選擇亦見心思,最後你用上後可能會覺得顏色選擇太小只有七種顏色,但我反而覺非常之好,因Asian Painting之所以隨手畫上來也成國畫,除了是因水墨渲染之外,水墨畫之常用色亦是主因。



最後,何來極速尼?就正是軟件包含的常用國畫印章,印章質素極高,隨手幾筆,加兩三個印章,即成初哥極速國畫。初哥們,畫張黎威下都值啦。

下載位置
http://itunes.apple.com/us/app/asian-painting/id322684876?mt=8