12/06/2009

IPHONE免費即時股票報價--Realtime HK Stock


雖則係講交所開放即時報價時,至今已有多間公司或網站都有免費即時股票報價,我一見佢免費,就一路比較各報價網站,用iphone上最好都係 money18,不過好還好,佢點都係不是專比iphone用,成日要Zoom in用上總有點煩,現在一隻作者稱係免費即時股票報價軟件出現啦.

Realtime HK Stock--暫時係免費(第二時會唔會有鬼馬收費就不得而知了)



由於係專設計比iphone用,輸入股票號碼都方做好多。


可一次過入多個觀察列,方做睇晒自己個投資組合同心水入貨選擇。

啊沒有就是咁多。。。
(謎之聲:我好耐無出黎炳你尼,講兩句,咩都無測試就縮骨算介紹左?)

其實我都好想測試好多野,如:即時股票報價有沒有延遲,佢包含恆指及國指又有沒有延遲,是否串流報價(我估九成唔係),有沒有包含期指報價。。。。等等

但好可惜佢出品及我寫文之際,是星期日呀!朋友!今日無開市又點測試尼?
我承諾星期一早上一開市即時方測試,再分時段抽查佢報價的延遲及準確性~

下載位置
http://itunes.apple.com/us/app/realtime-hk-stock/id338810860?mt=8