12/11/2009

飛艇歷險記--Blimp


可能就黎聖誕,非常多軟件及遊戲都益下用家,突然一大堆都降價甚至免費的軟件及遊戲出籠,今次飛艇歷險記又是其中之一,遊戲極像Dos年代的直升機救人進化版~乜乜物物咁啦,聖誕免費喎。你仲等?

Blimp - The Flying Adventures--原價US$2.99,現只免費一天
(又係考驗大家有無訂閱既時候啦)


遊戲極像Dos年代的直升機救人進化版,不過今次控制是飛艇,即有個氫氣球吊住隻艇個D尼。操控亦因此而比較飄,不易控制,大致是每關有特定任務,用飛艇到指定升降點接應人員,當然中途一定會有敵軍好好招待你啦。

(下載前要留意,本遊戲是鯨量62MB,沒有WIFI/寬頻,免講)
下載位置
http://itunes.apple.com/us/app/blimp-the-flying-adventures/id317905091?mt=8